scary

tänkte dela med mig av en liten pratstund jag och min mor hade igår. kan tyvärr inte säga exakt vad det handlade om, men ändå.

jag: vad gör du egentligen?
mor: sitter och kollar på -------
jag: eeeh.. åt vem?
mor: åt mig
jag: åååhnej, det är ju i såna här lägen du ska ljuga och säga att det är en present till nån. jag vill inte veta att det är till dig!
mor: men det är ju till mig?
jag: men jag vill inte veta, okej?

jag sätter mig och löser lite soduko, som vannlit.

mor: mattoooo, har du nå pengar på ditt kort?
jag: ska du köpa nå!?!?!?!?!?! (paniken börjar komma)
mor: jag tänkte det...

behöver jag säga att jag hade mardrömmar hela natten?


Kommentarer
Postat av: ida

haha tror jag vet vad ni pratade om :P

2007-06-20 @ 21:08:58
Postat av: Kajsa

HAHAAAAAA!! jag dööör :P de är så typiskt eran familj :P

2007-06-21 @ 09:57:52
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback