sommarjobb(igt)

i sommar har jag jobb minst 5 veckor, soft or what? dock vet jag inte om jag ska söka nå i öjebyn oxå, skulle ändå vara kul att köra lite lantbrevbäring och jag har ju ganska många lediga veckor så det blir nog att göra det :)
det som är lite jobbigt är att jag i dessa 5 veckor som jag ska jobba i stan ska gå typ det jobbigaste distriktet av alla. typ tre villor och resten hyreshus. men jag kommer att dela ut till en del jag känner och det är ju alltid roligt :P så alla som vet med sig att dom bor på 941 37 kommer få post av mig i sommar. nicebice. en del som bor på 941 40 också för den delen :P

jill johnson - oh, vilken härligt dag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

94133 då?

2007-06-04 @ 21:40:22
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback