tidpunkten vi alla väntat på

eller okej.. det är nog bara jag som har väntat. om en halvtimme har vi samling, och om ca en timme märker jag hur ont foten tar när jag springer. hoppas på inte alltför ont, för jag är fasiken taggad på match. taggad på förlust maybe? taggad på bastu efteråt i alla fall.

detta har jag gjort idag:
* vaknat
* sett en film med john travolta (nej, han var inte här och såg filmen med mig, han var med i den!)
* käkat whiteloek till frukost!
* bloggat
* sett tv
* spelat csi på datorn
* spelat guitar hero
* sett tv
* lagat middag till mig själv (dvs värmt kött och gratäng som var över från helgens middagar)
* spelat guitar hero
* packat väskan till matchen
* bloggat

så nu sitter jag här och väntar på att jag ska få fara ner på plan och köra igång matchen nån gång! det är ju så roligt med fotboll.

look btw vilken gammal bild jag hittade på mig själv :P 

                             

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jäklar vad korthårig och rödhårig du var :P

2007-06-18 @ 17:49:37
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback