utklassning

jag tänkte berätta om mina tankegångar under matchen:

1-15 min: "fan det här kan vi ju vinna" (vilket är en ganska ovanlig tanke i mitt huvud under match)
0-1 på straff: "äh, vi har ändå varit ganska bra, det är ju bara ett mål"
0-2 när femton minuter återstår: "fan, vi börjar tappa lite..."
0-3 när fjorton minuter återstår: "ojsan..."
0-4 när tretton minuter återstår: "vi kanske ändå inte kan vinna..."
i halvlek drar jag på bad-cop mössan och snackar lite skit. okej, dom är bättre än oss, men inte 4-0 bättre. när vi startar andra halvlek går vi in med inställningen 0-0.
bollarna fortsätter rulla in.
0-5 efter några minuter in på andra: "fyfan vad jag inte ska säga till nån vad den har matchen slutat, skämmes tamejfaaan!!!"
0-6: "och jag ska fan INTE tacka nån i det andra laget, dom är jävlat cp!" (drog även en kommentar till en viss nummer 10 att jag ville slå ner hon)
0-7: "tänk om det skulle bli tvåsiffrigt :S" (försökte vid det här laget fälla alla som kom i min närhet, lyckades aldrig så bra, vilket var jävligt irriterande och mitt humör skönk för varje sekund)
0-8: "undrar hur jag ska säga till laget att jag slutar spela fotboll, det är suger verkligen" "hm, hur ska jag göra för att skita i att tacka alla utan att nån märker det..."
0-9: "okej, nu är det lite skämmigt hära. bli inte arg.. ta det lungt istället, alla måste fatta att vi spelar dåligt"
när fem minuter återstår får jag ont i foten, lägger mig ner och whinar lite. tomas kommer och är skitnöjd för att han får använda sin nyinköpta kylspray. domarn sa att jag hade gjort det bra. jag blir på lite bättre humör och lite gladare tankar kommer: "mm.. zlatan"

sen blir det inga fler mål! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hördö, vet du vad jag kom på!!
Vi borde grilla ikväll!! :) Alltså mat typ :P
Ring om du är på, så kan jag ju fara och handla typ medans jag fortfarande är i stan :)

2007-06-02 @ 09:37:06
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback