vad händer

en snabb genomgång på vad som händer:

* var hemma hela kvällen igår och såg tv på storskärmen :P somnade dock typ 10 och sov sen till halv 9 imose och var såå nöjd för att jag sovit så länge.
* satt ute ett tag, men på grund av alldeles för varmt väder pallade jag inte särskilt länge och gick ganska snabbt in och kramades med min kära dator igen.
* for upp till bodsjön en liten stund, fick varmkorv av mormor och fick en puss av en okänd tjock hund.
* satte mig i solen ett tag när jag kom hem. på grund av samma orsak som tidigare lade jag mig ganska snabbt i skuggan och löste soduku (eller hur det då stavas). sen började jag frysa av ännu okänd anledning så jag gick och la mig i sängen och såg tv istället. nicebice.

nu har jag nyss duschat och som vanligt när det är fest på gång provat ungefär halva min garderob. vågar jag ha en ganska kort kjol? sanna tycker det, eftersom hon tycker att jag har så bruna ben.. motför hon, inte motför resten av sverige.

äh, hoppas mina kläder ordnar sig. i värsta fall får jag väl ta leggings. dock ser mina ben ännu fetare ut när jag har det, men man vill ju inte se ut som värsta.. eh, ja wannabe something.
nu ska jag käka, sen välja kläder och sen sminka mig. håret får vi se om jag hinner göra nånting åt.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback