det är iiiiiiskallt ute!

himla roligt att spela match i typ minusgrader. jippiejippie. dessutom kan det bli lite små stressigt för min del eftersom maten inte är klar förrän om minst 20 minuter och vi har samling om en halvtimme.  jaja, matchen lär ju inte börja förrän jag är där ;)

idag gjorde jag en dum grej. sen gjorde jag något ännu dummare. eller vet inte inte om det jag gjorde först var dummare än det jag gjorde sen för att få det dumma ogjort. nu snackar jag obegripligt igen. vad har jag sagt om att sluta tänka!!? jaja, ibland önskar man att man inte hade nån hjärna, men ibland önskar man att man hade en lika smart hjärna som snygg-kyle. ändå hellre snygg-kyle... eller, det är fasiken ett svårt val.

anyway, here is my new love:
Kyle

dock kommer han aldrig i närheten av min riktigt stora kärlek:
Älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback