fest och fotboll

det ar na lagg me vissa bokstaver pa varan dator. hoppas daniel kan fixa det.

namen helgen. borjade fredags med lagfest typ. eller forst traning, gode sa oserios. sen bastu och party. utgang pa kalles, inge roligt folk men anda en helt okej kvall. fragan ar ju dock om man skulle ha stannat kvar i svensbyn istallet for att fara till stan.. men det gar ju inte att gora nanting at nu.
lordag vaknade jag. sa: "jag ska aldrig mer dricka". nar halva dan hade gatt sa jag: "jag ska i alla fall inte dricka na mer i maj!". klockan halv 8 blev det bestamt att det nog blev fest trots allt. jaja, forfestade med emma, mamma och pappa typ, haha. for in till stan hos nan som emma kande och sen kalles. grymt mycket folk, men typ inge folk som man kande. mindre roligt. tog taxi hem, dyrt som fan men det var det vart. NU ska jag i alla fall inte festa na mer i maj.. eller i alla fall i veckan.

vaknade typ elva idag och for direkt till kvarnis och sag blasmarks match mot notviken men for i halvlek eftersom blasmark lag under med 3-0.
fotboll igar ocksa. div 2 forlorade mot alvik med 4-1, men jag var anda nojd :P forra gangen vi var i div 2 gjorde vi typ inte na mal pa hela sasongen. haha, okej krydd. men anda, mal mot alvik i forsta matchen ar fasiken inte daligt.


ar dock javligt less dissen. blir sa sur. blir sa arg och sa ledsen. okej, borde kanske komma i sista hand, men ar fasiken less det. pallar jag bry mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback