förstörd

varför varför varför dessa jävla lögner? det är inte det du gör som sticker till i hjärtat när jag tänker på det. det är när jag tänker på att du ljög för mig, flera gånger, som det känns som att mitt hjärta kommer slitas ut och trampas på, sen kanske stopppas in igen men då kommer det aldrig må lika bra igen.  känns nu som att hela veckan är förstörd. säg när jag inte kommer att tänka på det?


sitter just nu och sliter drar lite löst i mitt hår och får med mig ungefär fulla handen med hår varje gång. tittar man ner på golvet här bredvid mig ligger det en liten hög slitet hår. oj, nu blir det ännu slitnare, nu kom kattungarna och lekte i det. nämen, nu försvann en av dom i håret. shit, kanske borde hjälpa hon. eller kanske borde jag plocka upp håret från golvet. eller kanske borde jag tömma diskmaskin och vattna blommorna. men om jag gör det kanske jag tappar min förstaplats i tävligen "världens lataste människa". det är nog bäst att jag bara sitter här i mitt eget hår och väntar på att klockan ska bli 6 så vi har träningsmatch. i know att det är lite väl överambitiöst att spela fotboll när man slåss om titeln i "världens lataste människa", men eftersom jag gör ungefär INGE på dagarna, så får jag faktiskt röra mig på kvällarna utan att min "lat-nivå" ska gå upp särskilt mycket.

nu ska jag slöa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback