funderingar

ibland fattar jag inte hur man pallar att vara vuxen. jag har bara jobbat två dagar i veckan och är typ redan döööd! trodde att jag skulle vara ledig imorrn, men är inte det. då kändes allt så himla jobbigt. haha, kanske tycker jag att det är så jobbigt eftersom det är så mycket springa i trappor och sånt. och min allergi gör ju inte det hela bättre. kan typ inte andas för att det är så mycket pollen i luften! det är pain. det enda som gör mig lite glad nu är att jag kanske är ledig på torsdag i alla fall. en dag ledigt och jag kommer känna mig som en ny person. haha, jag kommer aldrig bli vuxen på riktigt..

ska jag gå ut och gå? eller ska jag kanske göra samma som jag har gjort sen jag kom hem från jobbet.. sova?

Akon - Don't matter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback