haha

vi förlorade med typ 4,5-0.. vet inte riktigt vad det blev. SKÄMMES TAMEJFAN. nämen det enda man kan säga är att det var jävligt tur att det inte var seriematch. men serien börjar ju 9.30 på söndag. fan vilken rolig tid. jag längtar verkligen.. not. 

är arg på min lilla lilla syster. eller vet inte om jag är arg på allvar, men det är lite desperate housewives över det hela. det är lite roligt. jag har alltid velat leva i en såpa. dock har min största dröm alltid varit beverly hills, allt i det programmet ser så grymt roligt ut! men desperate housewives duger gott och väl för mig. får ju inte ha så höga förväntningar på mig och mitt liv.

för att hålla er uppdaterade i "världens lataste människa" tänker jag bara säga att jag gjorde en liten tabbe och tömde diskmaskinen idag. försökte få syster att tömma halva, men hon vägrade. tror nästan att hon tog över ledningen av mig där. äh, huvudsaken är ju att priset går till familjen. att jag ska till tandläkarn imorrn 8.20 är ju inte heller så bra för mitt lag i tävlingen, ni vet, riktigt lata personer sover halva dagen. måste fråga tävlingsledningen om det räknas när man är kallad till nånting. annars kan jag ju sova resten av dagen för att ställa allt tillrätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback