hatad

just nu känner jag mig så grymt hatad av alla. orkar inte bry mig. orkar inte nå. alltid lika roligt att få reda på en del saker av nån annan än den som är ansvarig, eller vad man då ska kalla det.
som sagt. hatad. hatad av många, mindre omtyckt av resten. nu gnäller jag som fan, men det är det den här bloggen går ut på.

som jag har sagt förut. önskar folk kunde visa liiite respekt. är jag död för er? men som jag också har sagt. ni fick mig ledsen, så varför inte vara nöjda och sluta nu?  
ännu mer gnäll. men har jag nånting att vara glad över? jävlat fest imorrn och det är en sak som är säker.

fan vad jag önskar att allt kunde vara som förr. precis som förr. nu suger allt. jag hatar allt. eller nä, allt hatar mig. ungefär. mer gnäll.

hoppas jag är på bättre humör imorrn. för jag orkar inte gråta nå mer nu. orkar inte vara arg nå mer. orkar inte ha en klump i magen hela tiden! orkar fan inte ens sova, inte äta, inte borsta håret. jag ser ut som en jävel och känner mig som en. fan va skönt med helg. festa hela kvällen, sova hela dan, festa hela kvällen, sova hela dan. fan jag låter som en alkis. scary. ännu mera gnäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback