hemmapremiär

vi hade match idag, på bäckvallens c-plan! inte dåligt :) dock förlorade vi.. men vi ledde ett tag och vi har typ aldrig ens gjort ett mål förr, så gissa nöjda vi var när vi ledde mot laget som trillade ur trean förra året :D haha.

nämen annars.. painig dag på jobbet med jävla annonsbladet, som ska ut till alla personer... även om dom har en "inte reklam skylt". dock har dom sagt att om nån har en lapp på dörren där det står typ: "ingen jävla reklam eller någon form av annonsblad, fattar du segt gubbjävel?", så behöver man inte ge. träffade inte på nån sådan skylt förrän just i slutet på rundan. "visste du att varje gång du delar ut reklam dödar gud en kattunge? ingen reklam, tack!" ville inte riskera att Gud skulle döda nån av siri, johan och sture.. eller kenny (han är fortfarande en unge för mig!), så jag delade inte ut nåt annonsblad åt honom. jag tror att jag gjorde rätt. kenny lever då fortfarande. och det tackar jag gud för, haha :P

                       

nämen är i alla fall ledig imorrn.. fast man vet ju aldrig om dom ringer imorrn klockan sju och säger att dom behöver folk. är nog bäst att jag inte är vaken så länge ikväll så att jag är beredd om dom ringer.
är faktiskt ändå skönt att jobba.. blir mycket piggare på nåt sätt. var ju till och med taggad inför matchen idag. hur bra är jag inte?

ibland vaknar jag på natten och kan inte andas. är jag allergisk mot nå eller är det typ nån ångestattack av nå slag? det är fan lite scary. vill inte sova själv längre!!

the kooks - got no love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback