herregud

det roligaste som har hänt idag var nog när sture jagade sin egen svans i en kvart. man kan seriöst sitta och titta på kattungarna hur länge som helst utan att bli less. däremot är jag grymt less datorn och tv:n. what to do? har dessutom så jävla ont i foten sen jag ramlade under fredagens träning. jag vet att jag är sämst.

igår var en dålig dag. eller inte hela dagen. men kvällen var inte bra. riktigt dålig faktiskt. känns som att man mår bra, men så helt plötsligt slår det om helt och man sitter och gråter typ. då känner jag jämt för att gå ut och aldrig mer komma in. typ gå ut, ta en buss och resa långt bort och sen bara ta varje dag som den kommer. nog för att man inte vet hur varje dag ska bli här hemma heller. men mycket tråkigare att vara ensam här än vad det skulle vara i en buss nånstans långt bort. där skulle jag verkligen slippa allt. skulle inte ens ha med mig mobilen tror jag. enda problemet är ju att jag har ungefär noll kronor i mina fickor just nu. inte så bra för att dra en bussluff kanske. jaja, om jag nångång bestämmer mig för att fara iväg blir det nog ändå inte en buss från pite, utan ett flyg från stockholm med destination så långt bort från pite som man kan komma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback