hjälp

sitter man här och väntar, som vannlit. vet inte ens om jag vill vänta. eller alltså, vet inte ens om jag vill det jag väntar på. är kanske bäst att bara gå och lägga sig så man slipper tänka på att man väntar. jag tänker för mycket tror jag. eller jag vet att jag gör det. tänk vad skönt att inte behöva tänka nå. bara vara.

varför måste veckorna gå så jävla sakta? vill bara att det ska bli helg så nån annan är ledig. dock smockfull helg för min del. har typ tre saker inplanerat. när hände det senast? hörde nånting om en fest på fredag, och det får man ju inte strunta i bara för att man har avgett nå löfte om att inte dricka nå mer under maj. löften är till för att brytas, är det inte så?

har träningsmatch imorrn mot infjärdens 92:or, det blir intressant. haha.

NU vill jag ha helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback