jobb

har jobbat idag, första gången på över två månader. det var skönt att göra nå på dagen istället för att bara sitta hemma och tänka på allt som jag inte vill tänka på. känns även skönt att jag nu vet att jag kommer få jobba i sommar också. och det bästa av allt är att jag kommer börja få pengar igen! dock får jag ju inge förrän i slutet på juni.. men jag har ju fortfarande några kronor kvar från förra lönen. inte dåligt.

somnade kvart över 8 igår kväll.. riktigt skönt. är ju inte riktigt van att stiga upp tidigt heller.. men det gick bättre än förväntat. det var ju så soligt imorse, så det var ju helt ljust i rummet. hoppas att det är sol jämt när jag jobbar. inte roligt när det regnar, för då blir all post blöt! :S

ska bege mig mot bäckvallen och träning! hejs

the wreckers - stand still, look pretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback