Nu fattar jag

Jag ska ju svara på frågorna! :D

Tre saker jag inte förstår:
folk som tycker det är roligt att plåga brevbärarna genom att tex vilja ha två exemplar reklam!
varför gräset alltid är grönare på andra sidan
personer som njuter av att såra medmänniskor

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
ca 13 cd-skivor utanfodral
min mobil
en keps med Hälge på.. (?)

Tre saker jag gör just nu:
funderar på om det verkligen var så bra idé att trycka tre paltar en halvtimme före träningen
tänker att det var nog ändå en bra idé, det var ju gott
lyssnar på sommarmusik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
få barn
gifta mig
bli gammal

Tre saker jag kan göra:
mima till hela zlatan-sången!
dra några riktigt vassa skämt
om jag böjer mig bakåt när jag står i duschen tar mitt hår nästan på rumpan! :D (vilken talang visst?)

Tre saker jag inte kan:
gifta mig med zlatan (eller det är ju inte riktigt säkert än.. men han har ju barn och allt :S )
gifta mig med jimmy jansson (samma som ovanstående)
laga mat!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
damien rice - I remember
damien rice - 9 crimes
jag, när jag sjunger.. du kommer aldrig sluta skratta

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
sjunga fint
laga mat (jag vill verkligen kunna det.. jag gillar mat)
åka sån där surfbräda eller vad det då heter

Tre favoriträtter:
oxfilé med bakad potatis och bea och vitlökssmör (mumma)
mm... marabou
skrov??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback