skrytmåns

ännu en dag närmare helgen, som nån på jobbet sa. nicepice, sa jag. för varje dag som jag jobbar får jag ca 500 spänn efter skatt så efter en vecka har jag ju över 2000, jag är ju redan nu rik! :D jippiekajejj. dessutom var det så lite post idag att vi slutade nästan en timme tidigare än vi ska göra på onsdagar.. hur nice är inte det?
igår somnade jag i pausen på ugly betty, typ strax efter halv 9 alltså. sen sovsovsov jag underbart ändå tills klockan ringde 6.20. och ändå var jag trött! hur går detta till? måste ha ett rejält snack med john blund.

ikwel har vi träning.. får se hur taggad jag är på att träna. när jag är på jobbet och tänker på träningen dör jag typ direkt, alltså inte så taggad. men sen kommer jag hem, vilar ett tag, byter om och lyssnar på lite taggmusik, sen är jag fff (fit for fight). har typ aldrig varit så ambitiös på träningarna som jag är nu när jag jobbar på dagarna. slappt!
på request av "psykologen" ska jag skryta lite här i bloggen.. okej säger jag, det kan väl inte skada.
jag citerar piteå-tidningen:

Svensbyn 2 vann mot Öjeby IF, 2-1 (0-0).

Matchvinnare blev Svensbyns målvakt Madelene Pettersson som räddade en straff i slutsekunderna.
Öjebyn hade minst lika mycket av spelet.
- Men vi tog inte vara på chanserna, menade Öjebyns tränare Bernt Blomgren.
Bea Öhman gav Svensbyn ledningen, 1-0. Tove Bergström kvitterade, 1-1.
Sedan avgjorde Moa Boström med sitt 2-1 mål.
Svensbyn gjorde en kämpamatch och lyckades med lite tur och Madelenes straffräddning ta alla poäng.
Öjebyn saknade ordinarie målvakter. Nu hoppade Sandra Löfqvist in mellan stolparna.
- Hon gjorde det bra, berömde Bernt Blomgren.
Extra plus i övrigt till Emma Stenlund, Linnea Swindell och Linnea Lindström.

wohowoho.

idag har jag varit skitnyttig och käkat sallad och light-dryck till lunch! sen nyss käkade jag en hårig frukt vilket resulterade i nånting mellan mina framtänder som vägrar komma ut. mindre nice. det är nog ändå bäst att jag far och tränar idag.. kanske tillochmed går till träningen! om jag går runt liden först, blir det ju en ganska bra uppvärmning! jag blir nöjd över mig själv bara av att tänka den tanken! men jag vet inte om jag gillar den.. det är nog bäst att jag lägger mig i sängen ett tag så jag kommer över mina hurtiga tankar.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jepp, precis :) Så komplicerat var de :) Svara bara på frågorna :)

2007-05-30 @ 17:43:55
URL: http://kajsaji.com
Postat av: psykologen

Bra Madelene, du måste kunna vara stolt över sig själv. Fortsätt så..jag ser framsteg :D

2007-05-30 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback