sommar sommar sommar

idag är det verkligen sommar.. önskar bara att det inte blåste så mycket. men ändå.. när jag satte mig i bilen för att fara hem från jobbet nyss var det 48 (!!!!!!) grader i bilen.. och inge ac eftersom jag hade mormors bil. gissa vem som lökade? nämen det  jag försöker säga är: 48 grader var det ju typ inte ens i thailand! eller okej, det var typ 40 i skuggen så i solen kan det nog ha varit några grader över 50 iaf. men ändå! hur sommar är det inte på en skala?

den här veckan har faktiskt varit grymt nice. bara reklam två gånger och det var värsta tunn reklam också. och imorrn hoppas jag på slapp-fredag så att vi får sluta tidigare. dock är det inte så troligt eftersom det redan idag kom typ en hel lastbil med post :S men vi får hoppas postlastbilen kör i diket imorgon bitti så vi inte får nå post på morgonen!

måste bara dra en favorit i repris, dom är så jävla sämst:

Sinking

Kommentarer
Postat av: psykologen

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1083299,00.html

2007-05-31 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback