tandläkarn

fy vad jag hatar tandläkaren. man ligger där i en typ säng (okej, den är ganska skön, men det är det enda positiva!) och så har dom en lampa med en spegel riktad mot en. jag fick seriöst spykänslor varje gång jag såg mitt eget gap i denna spegel! fy, dumpa spegeln, sen kanske jag kan komma tillbaka. och dyrt är det också. var ju fasiken tvungen att betala 450 spänn fast det bara var en vanlig undersökning. och det tar ju inte lång tid heller. typ 10 minuter. 45 spänn per minut är inte dåligt. nä usch och fy vad jag hatar tandläkarn. ska fortsätta borsta tänderna lika noga för jag vill aldrig ha hål! börjar fan må dåligt bara jag tänker på vad dom skulle göra med mig om jag hade ett hål. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback