till salu?

ibland känner man sig grymt mobbad. ett ganska bra exempel på det är hur mina kära föräldrar idag har lastat mitt rum fullt med saker. det är saker som har varit i vardagsrummet, men eftersom att dom idag fick ett ryck och börja slita ner tapeterna där så var dom ju tvugna att flytta möblerna nånstans. det blev till mitt rum. jag ska ju ändå ut snart, enligt dom. visst skulle det vara roligt att bo ensam, och jaaaaa jag vill flytta hemifrån så snabbt som möjligt, men mina föräldrar ska inte vilja bli av med mig! sen sa dom att om jag gick med på att ha sakerna i mitt rum skulle jag få den gamla tv:n också. då blev jag ännu argare! dom mutar mig! dom ger mig saker för att jag ska flytta hemifrån. dom lägger säkert snart upp mig på blocket :/


"Nu är det dags att bli av med vår kära dotter. Hon är jättesnäll och tömmer diskmaskinen om man ber henne. Hon är även helt rumsren och går alltid på toaletten helt själv. Vi ger bort henne på grund av platsbrist, det är inga som helst fel på henne. Hon är redo att hämtas första juni, då hon är 19,5 år. Pris 100 :- "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback