vi vann!?

hade match idag och vi vann! oväntat som fan, i know.. men vi är såå nöjda. när det var typ en minut kvar och ställningen var 2-1 till oss så fick öjebyn straff. och jag räddade den! haha, är helnöjd :P

efter matchen blev det lite mer fotboll i form av pites div 1 lag. dom vann tror jag. vi for när det var några minuter kvar för jag höll på att svälta ihjäl. då bar det av på en pizzeria för att beställa hem oxfilépizza till hela familjen (alla fick varsin alltså). gotteligottgott.

nudå, what to do? har sovit en timme efter pizzan, kanske inte världens bästa idé eftersom jag måste kunna somna ikväll. jag jobbar ju hela veckan i veckan! slappt, fan va rik jag kommer bli i juni :) eller kanske juli, jaja. ska då faktiskt inte festa nästa helg! mest troligt iaf. eller kanske kanske kanske... vi får se. kanske ändå att jag ska festa. jag är sämst på att hålla mig borta. men efter välkommen hem-partyt, då ska jag ta det lungt länge tror jag. och den är ju inte till helgen, men nästa helg. så vi får se hur det blir nästa helg. alkis-varning :S

Damien Rice - Women like a man

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kom på en sak! Vi måste ju dra ihop gamla fotbollslaget snart och spela :) Sen basta och festa lite efteråt :) Måste ju styra ihop samma skiva vi hade också :P

2007-05-28 @ 18:34:43
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback