want you here tonight

skönt att träna idag. fick värsta adrenalinkicken och sprang och sprang. ingen trodde sina ögon, "kolla, madde springer!!" "woooooot daaaa faaack?" (internt cpdåligt skämt).

nämen as you know, jobbar jag imorrn också, och jag är riktigt nöjd. dock är jag helt ensam imorrn på jobbet eftersom min enda arbetskamrat som jag känner far utomlands. fan vad mobbad jag kommer vara. men är ändå så grymt stolt över mig själv som inte dör av att jobba. jag känner mig redan efter en dag på jobbet mycket piggare. ska fasiken ut och gå imorrn efter jobbet.. men före ugly betty.

men vissa saker kan man inte glömma av att jobba. man måste ju ändå sova i den där stora sängen själv. man måste ändå stiga upp helt själv och komma hem helt själv. man får inga samtal under arbetstiden. allt är så annorlunda nu. jag saknar förr i tiden.

nikola sarcevic - lovetrap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback