depppppp

alltså jag sprängs.. är det ovanligt, kanske ni frågar er. svaret är: NIX, jag sprängs jämt och ständigt. kanske är det nå sorts pms.. men det har man väl inte all the time, kan man?
vi fick ju alltså veta att vi inte fick den i öjebyn (ovanligt ens) och vi var grymt deprimerade och tänkte att nu kan det väl inte bli värre?
där hade vi fel.
för strax före fyra igår eftermiddag så kom det in en lägenhet på annelund på pitebos hemsida. först blev jag grymt glad och ställde mig på kö direkt och tänkte att nu måste det väl vara våran tur att få en lägenhet??
tre minuter senare hade två till hunnit ställa sig i kö. då blev vi deprimerade igen för vi fattade att vi inte kommer få den här heller. vi måste vänta i flera år tills vi har typ 4000 poäng, DÅ kanske vi får en lägenhet.

det jag ville ha sagt med det här inlägget var.
1. personer som är intresserade av lägenheten på annelund bör tacka nej... för sitt eget bästa. (jag är postis, i know where you live)
2. SNÄLLLAA SNÄÄLLA, personer som är intresserade av lägenheten på annelund, tacka nej! annars kommer jag gråta mig genom resten av livet. det är så synd om oss som inte har fått tre lägenheter vi velat ha. ååååh, stackars oss. gör ett par medmänniskor en tjänst. TACKA NEJ!

btw var jag på spinning igår :P

Kommentarer
Postat av: ida

men gud så duktig du är! jag orkade dåä verkligen inte, men på torsdag blir de styrkemix! visst?!=)

2007-11-21 @ 12:58:22
Postat av: Kajsa

Jag har fått en ovanför valdino :) Bara 26 kvm men den var rätt fin ändå :)

2007-11-21 @ 14:52:54
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback