ge mig godis

jag är så grymt sugen på nå. på nå sött! kommer inte klara att fara och handla utan att handla nå godis. åååh, vi som verkligen måste fara och handla. hm... hur ska detta gå.
ska och käka hos thomas föräldrar, vilket innebär att jag måste klä på mig. det är nog hög tid hursomhelst. fasen vad lat man blir när man är ledig. eller ska jag kalla det arbetslös?
ska jag kanske köpa nå ingredienser så man kan baka nå.. är bakverk nyttigare än godis? MEN DET ÄR GODIS JAG ÄR SUGEN PÅ!! be strong



Kommentarer
Postat av: Kajsa

nja, sådär... men de är it därför jag it tränar utan för att jag jobbar till 6 varje dag :(
Kanske ska på core imorrn, är ju som de enda jag hinner till men de känns som meningslöst att fara dit för bara 30 min :/

2007-11-07 @ 18:44:07
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback