helg

helgen har som vanligt när man är kär och fattig bestått av inot so much. slapp framför teven och så. var i svensbyn igår och såg fotbollen samt drack lite gin och tonic (muuums). lite skämmigt att förlora med 3-0, men zlatan gjorde ju iaf ett mål... bortdömt... men wtf? :P
och idag var jag extremt duktig och for på en timmes spinning! fyyfarao vad nöjd jag var efteråt. så nöjd att jag firade med ett skrov på max :D sen for vi och spelade det nya mario-spelet som har kommit till wii. jag klarade första bossen först av alla!
kort sagt: helgen har varit helt okej. så länge jag får vara med min älskling så är allting bra :)

imorrn får vi veta om vi får en lägenhet som är skitfin! dock i öjebyn, men ändå skitfin. vi är dock mer förberedda på att inte få den nu, eftersom vi aldrig verkar få det vi vill ha. men håll ändå tummarna för oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback