Hmm.

satt här vid datorn och var lite deprimerad eftersom vi inte fick lägenheten (och för att jag inte hade nå att göra), så då började jag läsa våra gamla resedagboksinlägg sen thailand. fyyyyyfarao vad jag längtar tillbaka dit, och det kan jag lova. dock det roligaste var mattos kommentar:

Från: Matto ([email protected])2007-03-17 08:19
Hej flickor, ni verkar ha det bra där nere,, men Madde du har glömt pimpel lotterna hemma.
Jag skickar ner dom i ett express brev så hinner du sälja dom på stranden under nästa vecka. det är fina priser både stuga, grillplats och sommardäck.
Lycka till
Kram
Matto

Också kommer jag ihåg när ida såg storspindeln i våran bungalow första gången:
Ida (helt lugn): Madde, det är en spindel här inne
Jag (som trodde det var en vanlig liten spindel): Okej, spola ner den då
Ida (fortfarande helt lugn): Men Madde, det är en spindel här

hahaha, fan vad rädd hon var då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback