lägenheten! :D

var skiiitmysig! är skitglad just nu. bryr mig inte om att den är lite utanför stan och så.. det är lätt värt det! hoppas nu att vi får den! håll tummarna för oss, okej? (men som vanligt kommer vi ändå inte få den eftersom vi är ett par riktiga otursfåglar... om man kan säga så?) dock är det ju den bästa möjligheten vi haft hitills... åååh vad jag hoppas att vi får den :)

åh, tänk vad mysigt vi kommer få det i inglasningen. nå sköna fotöljer eller stolar, ett litet bord, massor med levande ljus, varsitt glas vin. åååh, det kommer bli wonderful.

åååååh, jag dör om vi inte får den.

Kommentarer
Postat av: Kajj

Åwmaj!! Jag har panik inför festen nästa helg!! Vi har inte planerat NÅT!? :S Vi måste typ fara på Dollarstore eller nåt nu i helgen och köpa allting och sånt så det är klart. PANIC PANIC PANIC!!!!

Har du testat de där linnet föresten?

2007-11-29 @ 11:26:53
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

Ja.. just de ja :) Men du kan ju ha typ ett linne under eller nå. Eller ha de som bälte, de har provdockan på gina. Pratade med Ewa idag och söndag passade bäst för henne! :)

2007-11-29 @ 13:25:13
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback