lägenhetsvisningar

igår var vi och tittade på två lägenheter på djupviken. den första vi kollade på var inte så fin så vi antog att den andra som vi skulle se var ännu värre eftersom vi trodde att den såg likadan ut, bara mycket mindre och billigare.
då hade vi fel. skitmysig lägenhet! bra planlösning, fin balkong... tillochmed färgerna var fina! enda nackdelen är att sovrummet är jättejättelitet, så vi måste nog införskaffa i en typ 120 eller 140 säng istället för en 180 som vi tänkte. men vad gör man egentligen i sovrummet förutom sover.. och ja, you know? ;P
håll tummarna för att vi får den! vi får veta först nästa torsdag. åh, jag kommer att drömma om den varje natt.

nån som såg zlatans mål igår? det första var snyggt, det andra var snyggaste mål jag nånsin sett tror jag. åh, han gör mig så stolt :p

Kommentarer
Postat av: IDA

åh va kuuuul!!! hoppas ni får den :P patrik har ju också hittat en lägenhet, skitfiiin så jag är HUR glad som helst :D:D styrkemix idag? ;>

2007-11-08 @ 12:35:01
URL: http://idoomin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback