nu är det kört

vi får inte lägenheten på annelund den här gången heller. eller förmodligen iaf, vi står typ på tionde plats, så vi får ju inte ens kolla på den :(
men vi har en till på gång.
var in i en lägenhet igår på saxofongatan (där vi har försökt få förr) och vi tyckte den var skitfin. ganska liten, men vi behöver inte så mycket plats. och sen när vi kom hem märkte vi att det låg ute en prick likadan lägenhet på pitebo! så då ställde vi oss ju på kö på den såklart.
om vi inte får den heller kommer jag SERIÖST att ge upp. eller nä, inge ge upp... men gråta i några minuter iaf.

kanske fest ikväll. just nu mår jag dock så jävla illa.. hela turen idag höll jag på att spy typ. inte bra. ska tillbaka till jobbet nu och sen ska jag se hur jag mår.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vinterkräksjukan!!
Ska festa med jobbet.. men jag ska ut i alla fall :) Tänkte att vi kan ju gå ut samtidigt i så fall, vi underåriga.

2007-11-23 @ 13:25:46
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback