spännande

imorrn får vi veta om vi får lägenheten på djupviken. grymt spännande. dock har jag en dålig känsla i magen. det känns inte som att vi kommer att få den. tråkigt isf. alla måste hålla tummarna för att vi får den.

jag är verkligen spyless lägenheten här på durrnäs. fast egentligen så är den inte så dålig.. men jag gillar den ändå inte. man orkar ju inte köpa en massa grejjer till den här lägenheten när man ändå förhoppningsvis ska flytta snart. och någonting vi verkligen behöver, men inte har tänkt köpa förrän vi flyttar, är en skohylla eller vad det då heter. jag har 7 par skor (och då har jag ändå inte tagit hit alla mina skor), som bara står i hallen. ser inte fint ut! sen har ju thomas typ 3 par, och dom tar upp minst lika mycket plats som mina 7 par. men som sagt så vill man ju inte köpa nånting som passar i den här lägenheten som sen kanske ser förjävligt ut i den nya lägenheten.

också har vi börjat planera en utomlandresa. ååh, jag vill ligga på en strand och sola nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback