styrkemix?

ska jag fara på spin eller styrkemix ikväll? skulle vara skönt att få lite träningsvärk av styrkemix.. men samtidigt... jag ska ju jobba imorrn och kanske inte är särskilt roligt att springa i en miljon trappor och samtidigt vara stel som en strandad val (är dom stela.. dom kanske bara är torra?)...
men nån gång måste ju vara den första på styrkemix eller hur? men åååh, spinning känns ändå bättre. vill inte vara orörlig under helgen. vill iofs aldrig vara orörlig.. men ja, ni fattar?

det är såna här tankar som kan få mig att skita i träningen och lägga mig och käka glass istället. det är så jobbigt att tänka ibland!

Kommentarer
Postat av: ida

dukti jag som var på styrkemixen :P men jobbigt som fan var det.. step/core imorn dåååå!

2007-11-22 @ 20:37:16
Postat av: Kajsa

Hej :) Ska ni ut ikväll? Ring innan isf :) Vi ska också ut :)

2007-11-23 @ 12:03:32
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback