världens lataste

jag är så lat att jag inte ens orkar käka lunch. det är såå jobbigt.
vaknade 07:04 imorse av att posten ringde och ville att jag skulle jobba. jag som just drömde att jag hade dumpat reklamen (som egentligen var nå grovt bröd med smör och ost) i näckenbäcken i svensbyn.  lite läskigt att jag drömde om posten just när dom ringde. fast egentligen vet jag inte om det var posten jag drömde om.. för det är inte ofta reklamen är något ätbart... tyvärr. och dessutom var jag typ onykter i drömmen, det är jag aldrig på jobbet.. synd det.
anyway. vi får veta om lägenheten idag. dom har då fortfarande inte ringt så vi lär ju inte få den. SOM VANLIGT. jag hatar att söka lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback