är det sant?

jag ska förklara hur livet ser ut för mig just nu.
det jobbigaste på dagen är att kliva upp på morgonen, jag vill alltid helst av allt bara somna om. när jag sedan sitter vid frukostbordet känns det som att det värsta är bortgjort och man tänker att "nu är det snart fredag".
men så kommer man till jobbet och ser att det är fetaste reklamen i sverige och cpmucho post och man tänker: "det är fasiken inte snart fredag" och man tror att dagen aldrig kommer ta slut.
men dagarna tar slut trots att man inte tror det. fast det värsta är ju inte bortgjort än... träningen :/
jag som trodde att jag typ hade vant mig vid att träna, tydligen inte. direkt man struntar i det en gång så är det kört. därför ska jag ta tag i detta här och nu. för jag har nämligen inte varit lika onyttig som jag varit det senaste två veckorna på läääänge ska jag tala om.
och snart har mamma 40-årsferre och då måste jag ha en vit skjorta. måste bli smal för det.. vill inte att alla ska se min navel genom det vita tyget.

vi syns på korpen

Kommentarer
Postat av: IDA

hahaha, se din navel genom det vita tyget.. jag hatar då de blir så :P bra gjort idag förresten! kommer och hämtar dej kvart i, men ring ändå då du slutar

2007-10-25 @ 19:55:33
URL: http://idoomin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback