Energi

Åh, vad dukti jag har varit. Har nyss kommit hem från en timmes spinning. Tänkte först fara på 45 minuter, men då såg jag fel på tiden så jag for på det senare passet istället. Dock var jag "söjn nära" (ni fattar) att vända när jag var på väg till korpen.. var inte taggad för fem öre.
Vi har köpt ett pussel och det är jättekul att sitta och bygga det tillsammans :) Istället för att bara sitta och se tv hela dagarna tänkte vi.

Och imorrn är det jobb igen. roligtroligt..

VI har förresten fått erbjudande på tre olika tvåor nu.. och på torsdag lär vi ha ännu fler.

ska duscha ny,hejs

Kommentarer
Postat av: IDA

dukti som for på spinning! :> jag var ute och gick också igår, med stavar. duktig jag också. du är ledig idag va?

2007-10-31 @ 10:21:37
URL: http://idoomin.blogg.se
Postat av: Kajsa

jag måste komma å hälsa på nån dag hos er :) vart har ni fått erbjudanden?

2007-10-31 @ 15:33:51
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback