sämst

jag är nog världens sämsta bloggare. jag har helt enkelt inget att skriva om. varför skriva om man vet att det inte är nå intressant. men jag ska försöka skärpa mig iaf :P

bar upp en byrå till thomas lägenhet igår. jag har aldrig svettats så mycket tror jag. och det blev ju inte lättare av att thomas skrattade åt mig för att jag var så lejd hela tiden heller. men vi fick tillslut in den och det blev jättefint :)
and you know what? jag har börjat visa min kreativa sida genom att måla tavlor. wierd eller vad? dock måste jag köpa mer färg eftersom gulfärgen som jag har ser ut som senap... eller möjligen något äckligare. fy. vill inte att mina tavlor ska se ut som diarre...
och vi har köpt en soffa i skick som ny! :P det blir bara mysigare och mysigare här inne, och det kan jag lova.

ska försöka uppdatera oftare. men glöm inte att jag är brevbärare och har inte tid att skriva hela tiden :P

nu ska jag diska, sen ska jag göra köttsoppa! senare blire step! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ojj :D Då måste jag komma och kolla :) Ska till durrnäs ikväll och hämta flisan, vilken tid kommer du hem från stepen?

2007-10-22 @ 15:28:35
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback