träning

ibland blir jag lite rädd för mig själv. när har jag nånsin förr tänkt tanken att träna när jag redan har tränat en gång samma dag? det är nämligen det jag gör just nu. funderar på att fara på spinningen ikväll, fast jag redan har varit på spincore idag. jag tycker nästan det är roligt att träna. känns konstigt att inte fara nå på korpen ikväll. det är en väldigt wierd, men samtidigt grymt skön känsla att VILJA träna. hur ska det gå imorrn när jag inte ska träna nå på hela dagen? 

och det bästa av allt! jag tackade nej till ett gratis skrov idag! hur bra är jag inte?

pappa sa att jag inte bodde hos dom längre. konstigt?


Kommentarer
Postat av: Arvid

Lustigt, du fick inte flytta förrän du hade jobb, men du bor inte hos dom längre.. knepigt knepigt =)

2007-10-09 @ 20:10:25
Postat av: Kajsa

hej :)
Alltså, kom på att Marcus fortfarande har mina filmer. Tror du att du kan be Thomas ta dom nån gång? :)

2007-10-14 @ 20:58:15
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

jag har blivit sjuk igen.. mer än förra gången :'(
Jag sprängs som fan, jag tror det beror på alkoholen.
Men vadå? vilken lägenhet? Har ni flyttat eller?

2007-10-22 @ 11:45:06
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback