utmanad

Jag kan svara på frågorna, men pallar inte utmana 7 andra, så många känner jag ju knappt :P

Mina 7 sanningar:

    1. När jag jobbar går jag och lägger mig före 9, om jag lägger mig senare får jag panik och kan inte somna.
    2. När jag inte jobbar sitter och tittar på "våra bästa år", vilket jag själv tycker är riktigt tragiskt och jag vågar knappt berätta för folk att jag faktiskt vet vem som heter vad och att jag längtar till nästa avsnitt för att få se hur det går.
    3. Jag ljuger ofta för mig själv. Typ: "egentligen åt jag ju inte en hel chipspåse, thomas åt ju också...". fast egentligen åt thomas bara typ 5 chips och jag resten.
    4. Jag vaknar ofta på nätterna och är rädd eller gråter för att jag har drömt nå läskigt.
    5. Jag älskar att bygga pussel!
    6. Det bästa med helgerna är att man kan sitta ihopkrupen i soffan i mjukiskläder och se en film.
    7.Jag är livrädd för att ringa till personer som jag inte känner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback