att inte tåla alkohol

ibland blir jag så grymt sur. förr kunde jag dricka typ hur mycket som helst utan att bli alltför full. och utan att bli nå bakis! men det har ändrats nu. nu är det så att efter tre cider, en öl och en grogg (under 6 timmar) gjorde mig mer bakis än jag nånsin varit förut! är jag sämst eller vad?

men trots detta så var festen ändå helt okej fast vi aldrig var ut. kläm och känn-partyt var ju helt enkelt underbart ;P hahaha. dock har jag varit grymt onyttig under helgen, men är det något ovanligt?

jag har gjort en mobilblogg eller vad man då kallar det. så nu kan jag skicka bilder som jag tar direkt till den nya bloggen, roligt va? så glöm inte att titta där ibland också :P


haha justja! en grej som jag har glömt skriva! nån dag förra veckan när jag körde på vägen mellan sjulnäs och arvidsjaursvägen så står det helt plötsligt typ 50 får (!?) på vägen. är inte det lite konstigt? jag har aldrig sett fria får förut. dom måste ha rymt från nånstans eller hur? för det finns väl inte vilda får?

image48
bää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback