dåligt nytt liv

det jag har tänkt skriva idag är egentligen för skämmigt för att nämna, men jag måste säga det så att alla fattar varför mitt nya liv inte går så bra.
jag stukade foten igen i måndags!

jag är sämst!

dock var det inte en så allvarlig stukning, tar inte lika ont som det brukar göra direkt efter jag trampat snett sådär. skulle fara och träna fotboll ikväll. men när tränar-tomas såg min fot sa han att han inte tänkte tejpa den eftersom den var svullen. sprängdes.. jag som var taggad på att springa lite :P nämen jag ska då hursomhelst få spela matchen på söndag, om min fot inte blir värre :D

jag har skaffat cykel. är skitnöjd. cyklade till jobbet idag, tillbaka på lunch, till jobbet igen och sen hem från jobbet. sen var jag även tvungen att cykla till statoil och köpa smör för en viss lat pojkvän orkade inte köra bil dit ;P

nä nu ska jag fara till thomas och mysa framför en film. kanske lite kladdkaka? lika bra att äta upp sig under den här veckan.. för nästa vecka börjar ju mitt nya liv på riktigt! (för hundrade gången?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback