grymt dukti

vi körde body combat igår. jag var sämst. men man kände ändå att man tränade. svettades ju som en gris typ.. :) och klockan 11.30 idag ska jag och ida på spin core. funderar på att gå ut och gå nu på morgonen, men är rädd att jag tränar för mycket om jag ska ut och gå hela tiden också. men det är ju så skönt att gå såhär på morgonen. och jag känner mig aldrig hungrig förrän efter jag har varit ute och gått. och eftersom jag inte har fått så värst mycket träningsvärk än så är det ju egentligen inge som hindrar mig :P

nu har jag sovit själv två nätter irad! det har inte hänt på exakt en månad. i hate sova själv. vaknade dessutom tre gånger inatt och var tvungen att gå på toa för att jag drack så mycket vatten igår kväll. pain.

är, nu går jag ut och går :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

du är ju en riktig hurtbulle. Jag har då träningsvärk. I magen och ryggen typ (tror de där me ryggen måste va nåt jag har gjort fel).

2007-09-04 @ 11:18:46
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback