nytt liv

jag har läst att man egentligen inte ska börja sitt nya liv förrän på tisdagar. kommer inte ihåg varför, men det var mycket viktigt att itne börja på en måndag.
det skiter jag i. för IDAG börjar jag. och vilken bra start jag fått! direkt jag vaknade gick jag ut och gick. duktig va? och ikväll blir det korpen. jag kanske klarar body pump :P annars får vi väl göra nå annat bara.

dock SPRÄNGS jag! när jag var ut och gick imorse kände jag att jag blev typ värsta snorig och jag nös hela tiden. fattade inte varför först, men nu har jag kommit på det! mamma har ridit i min tröja!! fyfasen vad jag sprängs! jag är ju dödsallergisk mot hästar. hon måste ju tvätta kläderna direkt efter hon har ridit i dom. jag kunde ju ha dött!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men ge dej :P I så fall far vi på något annat pass där du slipper använda fingrarna. Eller far bara och tränar, typ springer och cyklar eller nåt. Jag måste träna!!

2007-09-03 @ 12:21:15
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback