scrubs

åh jag har blivit beroende av scrubs! har sett det sen jag vaknade klockan 9. vaknade förövrigt av ambulansen eller brandkåren eller nå. paaain! fast egentligen är det ju inte mest pain för mig utan förmodligen för personen som ambulansen var på väg till. men ändå!

jag och kajsa gick en ganska lång promenad igår. grymt duktiga. det är  nog det mest aktiva jag har gjort under hela veckan förutom i tisdags när jag jobbade. känns inte så himla roligt att hänga på korpen när det även är en massa losers där gratis. nä, jag väntar till nästa vecka med att vara aktiv på korpen.

ikväll vet jag inte vad det blir, men imorrn blir det fest iaf. rowligt rowligt :)

nä nu måste jag se mer scrubs så att jag hinner se två avsnitt före "våra bästa år". ja, jag är så tragisk att jag har faktiskt har blivit lite beroende av det porgrammet. det enda programmet förutom nå "stargate" skit som jag lovat mig själv att aldrig bli fast i. nu är jag tyvåärr så fast att jag tänker "åhnej, sluta inte nu.. det är ju sååå spännande". nån som vill slå ner mig? please do.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nää, jag gör nog it de. Är ju då it bjuden å då känns de bara oartigt :/

2007-09-22 @ 16:32:44
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback