sluthelgat

ja, då var helgen slut igen. paaain! grymt skönt att bara jobba fredag, för då får man ändå den där känslan av att det är helg, fast man egentligen har varit ledig hela veckan :P nice!

i fredags var det ju inflyttningsfest hos kajsa. grymt kul trots att vi for lite tidigt ;P har dock fortfarande inte släckt min törst efter alkohol, så jag hoppas på bättre lycka till helgen. haha.
lördag bestod inte av så mycket. vi for en sväng till älvsbyn, men där var det iskallt. sen käkade vi "lite" pizza och såg en film som inte handlade om nå. men ändå mysigt :)
och idag hade vi match, men jag spelade ju inte pga mina fina fingrar. AH, kom just på att jag kanske inte kan köra body pump imorrn. jag kan ju inte gripa tag i grejer. hm.. ja, får väl se hur det känns i fingarna imorrn. anyway, vi spelade oavgjort idag! jag tror det måste vara för att jag inte spelade. det känns lite sorgligt, men ändå skönt :P fy fasen vad jag vill spela ute!

imorrn börjar mitt nya liv på riktigt! känns lite jobbigt, för den här gången vet jag att det är på allvar. haha. den här gången ska jag fasen vara bra! jag ska bli vältränad.

inatt ska jag sova själv. i hate it.

ps. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article684063.ab

Kommentarer
Postat av: Kajsa

nog fan klarar du bodypump :P annars måste du ändra dej fort och säja till så vi vet vilken tid nåt annat är :)

2007-09-03 @ 08:17:20
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback