träningsvärk

jag har sån grym träningsvärk sen matchen igår. är det inte hemskt? jag som spelade typ en kvart! hahaha. det var nog för att jag spelade så lite som vi förlorade :P

hel-nykter helg i helgen. inte ofta, men ibland så. jag och thomas har hängt i svensbyn hela helgen och sett filmer och spelat tv-spel och käkat onyttigt. grymt slappt måste jag säga.

vet inte om det blir nå träning ikväll.. känner mig så grymt stel. tror inte jag klarar att lyfta på benen och svettas. det låter så grymt jobbigt. idag skulle dessutom nån komma och kolla på kattungarna och jag tror inte sanna är så taggad på att vara ensam hemma när dom kommer. vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ska dock inte på korpish idag.. ska ut och gå istället. Min förkylning ger inte med sej :( Men kom förbi ändå :)

2007-09-20 @ 12:20:21
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback