veckan

nu har jag hela veckan planerad typ.

måndag: jobb, fotbollsträning
tisdag: jobb, spinning
onsdag: jobb, fotbollsträning
torsdag: jobb? body combat
fredag - söndag är alla välkomna hem till mig i svensbyn. eller inte allaalla, men typ dom vanliga :P har värsta bra idéer för vad vi kan göra till helgen (hör du det kajsa!?). kanske lite alkoholintag på fredag? men inte på lördag för på söndag har jag match och jag ska spela uteeeeeee! :D

kattungarna är pain. idag när vi kom hem från jobbet hade dom tagit sig ut från toan, fast pappa hade stängt dörren skitnoga före dom for. sen hade dom rivit ner allting som var på bordet och käkat upp min ros :( längtar tills dom flyttar. jag kommer ju ändå alltid ha kvar en av dom hos kajsa så jag lär inte sakna dom lika mycket som jag brukar sakna kattungarna när dom flyttar. så här ser min ros ut nu :'(

image47

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaa, vilka jävlar :P
Skulle inte Thomas ha en katt också? Jag har dock fest med jobbarkompisarna på fredag :/ Lördag?? Men vi pratar ikväll, vi kommer dock måsta köra 60 min spinning och jag kommer dö :( För jag hinner inte till de tidigare :/

2007-09-11 @ 10:56:52
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

Men ska vi styra grilla eller nåt på lördag?

2007-09-11 @ 13:03:46
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Kajsa

Får jag? :D Åh, jag längtar :)

2007-09-12 @ 18:57:56
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback