Alla måste få slappa

Jag är nog världens slappaste person idag. Thomas är i Luleå över natten så jag och Sanna sitter och lyssnar på musik och ser film. Dock har vi än så länge inte hunnit se klart en film eftersom att vi egentligen inte är på humör att sitta still :P
Nä, som sagt. Thomas är borta, han for redan kring 2 idag, så jag har haft lägenheten för mig själv för första gången. Som tur är så har ju Sanna varit här så jag har ju inte varit helt ensam, det skulle jag ju inte klara. Haha.

Gårdagen var faktiskt riktigt trevlig. Lite breakdance och så. Inte illa. Snart inflyttningsfest! :D


Snart är det dags att sova. Ska försöka att inte lägga mig och hålla om Sanna som sist vi sov tillsammans ;P

Saknar min älskliiiiing. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback