Förlossning

Idag har mor och fars katt fått ungar. Eller hon fick en i natt kring ett och efter det har hon inte fått nån mer. Värsta konstigt. Hon är fortfarande värsta fet och man känner ju att det fortfarande är ungar kvar í magen. Stackare.
Hoppas iaf att Thomas vill ha en kattunge... eller han MÅSTE vilja ha en, för jag ska då ha en katt!

Inatt sov ju som sagt Sanna hos mig. Mamma var lite orolig och ringde igår kväll: "Om hon börjar längta hem kan ni ju ringa..." Sen ringde hon imorse: "Har hon sovit hela natten?" Jaaa.. "Sov hon gott då?". Ja, inte vet jag om mamma nån gång kommer förstå att Sanna också kommer att växa upp. Hon blir ju faktiskt 18 om några veckor.

Ska börja dra mig hem mot Öjebyn nu. Hela familjen här i Svensbyn är ju helt crazy. Sitter och passar runt en sån där vibrerande grej man ska ha på magen för att gå ner i vikt. Tv-shop grejj alltså. Som att det ens funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback