Sommmar, seriöst!

Guuud, vad jag vill att det ska bli sommar på riktigt nån gång. Varenda gång jag måste gå ut med Mira (typ flera gånger i timmen) så märker man dock att det har smält bort massor med snö. Nice. Dock blir man ju blöt som tusan eftersom jag har hål i skorna :P Måste köpa ett par nya. Vill ha likadana som dom gamla. Love them. Tror inte dom är så dyra heller (annars skulle det väl inte bli hål i dom?).

Önskar att jag hade nå annat än gullungen att skriva om, men det har jag inte. Hela dagen har som vanligt nu när man har valp gått åt henne.

Också önskar jag att posten kan ringa så att jag får jobba nån gång. Inte för att jag vill komma bort från Mira, men för att jag behöver pengar!

Blir btw ingen inflyttnigsfest i helgen som vi hade tänkt, men det kanske dom flesta förstod? Får se, kanske blir en om några månader :P

Kommentarer
Postat av: Arvid

Säg till när det är inflyttnings, jag kommer ;)

2008-04-22 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback