Åååh, stora problem

Har två stora problem, som jag börjar tänka på först efter förlovningen.

1. Jag har världens fulaste ringfinger på vänsterhanden sen jag stukade det för ett år sen. Det är snett och jävligt..
2. Jag har världens fulaste naglar.. eller om man ens kan kalla det naglar. Måste sluta bita på dom så att man vågar visa sin ring för folk utan att hålla för nageln. Fast jag kommer nog ändå inte våga min ring för nån för jag har så fult finger.

ÅÅÅh, jag hatar mitt sneda finger! Ringarna kommer på onsdag eller torsdag och mitt finger lär ju inte ha hunnit bli rakt innan dess eftersom det inte blivit rakt under ett år.  Får nog leva med snett finger hela mitt liv. Jaja, man kanske vänjer sig.
Men åååh, varför kunde jag inte haft fina naglar iaf? Sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback