Ikea-katalogen

Ja, rena julafton som det var nån som sa till mig igår. Visst är det roligt att sitta och bläddra i den, bestämma vad man ska köpa och få inspiration och så. Men tänk på oss stackare som ska dela ut den jävla feta katalogen.
Jag HATAR ikea-katalogen (förmodligen den vanligaste kommentaren av brevbärare runt om i landet den här veckan).

Annars idag (förutom ikea-katalogen på vissa gator) hade jag en rätt slapp dag på jobbet. All reklam hade tagit slut. så jag fick inge! Lycka! Ända tills jag insåg att jag måste ta ut dagens reklam imorrn istället (det kom mer av dagens reklam på eftermiddagen). Så imorrn blir det en djävulsfredag. Hatar det. Men så är det ju trots allt fredag, så man blir ju ändå liiite lyckligare.

Har filmat världens sötaste film på Mira, ska försöka få in den i nå inlägg snart. Vet inte riktigt hur man gör, så det kan ta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback